50 pratimų su šokdynę (video)

50 pratimų su šokdynę (video)

Kai kas gali ir nesutikti, tačiau aš priėjau išvadų, kad pats geriausias fitneso treniruoklis – tai paprasta šokdynė. Ir štai kodėl.

Pirma, šokdynė yra kompaktiška ir beveik nieko nesveria. Ją galima padėti į bet kokią tašę ar net į kišenę. O pratimams atlikti tinka bet kokia vieta.

Antra, šuoliai apkrauna atramos-judėjimo ir kraujotakos sistemas. Tai puikiai tinka tiems, kurie darbe daug sėdi ir mažai juda. Be to, šokinėjant per šokdynę, apkrova yra gana intensyvi, todėl skiriant net ir 10-15 minučių per dieną galima pasiekti neblogų rezultatų.

Trečia, sukamieji judesiai plaštakomis apsaugos jus nuo profesionalių ligų, tokių kaip riešo kanalo sindromas.

Ketvirta, šokinėjimas per šokdynę gali būti įdomių užsiėmimu. Nebūtina gi šokinėti vienoj vietoj ir vienodu tempu. Iš žemiau pateikto vaizdo įrašo jūs sužinosite apie 50 įvairių šokinėjimo per šokdinę būdų:

 

Esu tikras, kad po to, kai jūs išbandysit bent pusę pamatytų pratimų, jūsų kilogramai liks praeityje. Sėkmės ir nepamirškit pažiūrėti kitą vaizdo įrašą, kuriame parodyti 48 būdai daryti atsispaudimus.

Rašyti komentarą