David Puttnam: Kas atsitinka, kai žiniasklaidos tikslas yra pelnas?

David Puttnam: Kas atsitinka, kai žiniasklaidos tikslas yra pelnas?

Tie iš jūsų, kas skaito naujienas naujienų portaluose, ne kartą matė skambias ir neįtikėtinas straipsnių antraštes, kurios turėjo mažai bendro su realybę ir su tuo, kas buvo rašoma pačiuose straipsniuose.

Visi žurnalistai puikiai žino faktą, kad kuo labiau provokuojantis ir intriguojantis yra straipsnio pavadinimas, tuo daugiau žmonių atkreips į jį dėmesį. Iš vienos pusės tai teisingas požiūris, nes niekas nenori skaityti niūrių antraščių ir straipsnių. Tačiau kai kurie žurnalistai ir naujienų portalai taip persistengia dėl aukštesnių reitingų ir didesnio pelno, kad sukelia žalą ne tik savo skaitytojams, bet ir visai visuomenei.

TED lekcijoje lordas David Puttnam pateikia pavyzdį to, kas atsitinka, kai žiniasklaidos tikslas yra pelnas ir reitingai, o ne skaitytojų ir visuomenės informavimas. Siūlau jums pažiūrėti šios lekcijos vaizdo įrašą su lietuviškais subtitrais.

Rašyti komentarą