Jogos pratimai nuo galvos skausmo ir pagirių

Jogos pratimai nuo galvos skausmo ir pagirių

Jeigu jums skauda galva – neskubėkite gerti vaistų. Nuo galvos skausmo vaistai galbūt ir padės, tačiau jie tikrai nepridės jums sveikatos. Todėl prieš gerdami vaistus, pabandykite šiuos jogos pratimus.

Galvos skausmai gali atsirasti dėl įvairių priežasčių: dėl įtampos, neteisingos laikysenos ir t.t. Žemiau pateikti pratimai padės atsikratyti šių problemų ir išvengti galvos skausmo. Nebūtinai reikia atlikti visus 6 pratimus. Galite išrinkti vieną pratimą, o jeigu jis nepadės – pasirinkite kitą. Taip rasite tą pratimą, kuris padės būtent jums.

Pratimas Nr 1

Galvos skausmas gali atsirasti dėl užspaustų kaklo slankstelių. Atsisėskite patogioje pozoje, padėkite dešinę ranką ant kairės galvos pusės ir šiek tiek palenkite galvą į dešinę pusę.

Jogos pratimai nuo galvos skausmo

Šiek tiek palaikykite galvą tokioje padėtyje ir pakeiskite pusę. Darant šį jogos pratimą, ranka turi šiek tiek spausti galvą, kad šiek tiek patampytų kaklo slankstelius.

Pratimas Nr 2

Darant šį pratimą, nebūtinai kad visas pėdos paviršius būtų ant grindų.

Jogos pratimai nuo galvos skausmo

Šis jogos pratimas padės pašalinti įtampą iš pečių bei padidins kraujo pritekėjimą į galvą.

Pratimas Nr 3

Dar vienas jogos pratimas, kuris puikiai tinka tada, kai galvos skausmai atsirado dėl įtampos pečiuose. Atsistokite ant kelių taip, kad tarp blauzdų būtų nedidelis tarpas. Sudėkite rankas už nugaros ir lėtai pasilenkite į priekį, kol galva paliesite grindis.

Jogos pratimai nuo galvos skausmo

Tokioje pozoje suskaičiuokite iki 5 ir nepamirškite giliai kvėpuoti.

Pratimas Nr 4

Šis pratimas padeda ištempti kaklo raumenis ir sumažina įtampą nugaroje, kuri dažnai būna galvos skausmo priežastimi.

Jogos pratimai nuo galvos skausmo

Darant šį pratimą, nereikia laikyti rankų labai plačiai arba labai toli nuo nugaros.

Pratimas Nr 5

Ši jogos poza vadinasi “Laimingas vaikas” ir padeda atsikratyti galvos skausmo, kuris atsiranda dėl įtampos nugaroje.

Jogos pratimai nuo galvos skausmo

Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas keliuose, o rankomis paimkite pėdas iš išorinės pusės. Pabūkite tokioje padėtyje porą minučių.

Pratimas Nr 6

Padėkite prie sienos antklodę ir porą pagalvių. Atsisėskite kuo įmanoma arčiau sienos. Atsigulkite ant nugaros, pakelkite kojas į viršų ir išskėskite kojas bei rankas.

Jogos pratimai nuo galvos skausmo

Uždarykite akis ir ramiai kvėpuokite tol, kol jausitės patogiai.

Jogos pratimas nuo pagirių

Na ir dar vienas jogos pratimas, kuris padės atsikratyti pagirių po audringos nakties.

 

Rašyti komentarą