Kaip įrengti treniruoklių salę namuose ir pradėti treniruotis?

Kaip įrengti treniruoklių salę namuose ir pradėti treniruotis?

Norint pradėti treniruotis namuose, nereikalingi jokie specialūs treniruokliai ir kiti brangūs įrenginiai. Užtenka tik noro. Deja, labai dažnai toks noras nėra stiprus, o arčiau vakaro jis išvis dingsta. Vienas iš būdų su tuo kovoti – motyvuoti save treniruotėms. Tam galima įrengti namuose treniruoklių salę. Tai nepareikalaus didelių investicijų.

Kiekvieną rytą žadate sau, kad vakare būtinai rasite laiko treniruotei, tačiau atėjus vakarui – ši idėja jau neatrodo tokia patraukli: reikia sugalvoti pratimus be treniruoklių, sukurti treniruočių planą, o ir sąlygos namuose ne pačios geriausios, jau nekalbant apie atmosferą.

Tačiau yra vienas būdas, kuris gali padėti treniruotis reguliariai. Reikia įrengti namuose treniruoklių salę. Tam reikia rasti tinkamą vietą namuose ir nusipirkti porą daiktų. Aš nekalbu apie brangius treniruoklius. Užteks elementarių daiktų. Šių daiktų yra vos keturi, tačiau su jais galima atlikti labai daug įvairių pratimų.

Paruoškite vietą treniruotėms

Skirti treniruotėms atskirą kambarį ne visai realu, bet mums jo ir nereikės. Raskite bet kokią laisvą vietą bute. Jums turi užtekt vietos tokiems pratimams kaip šokinėjimas per šokdynę. Geriausias būdas patikrinti ar vieta tinkama, atsigulti ant grindų ir ištiesti rankas virš galvos. Jeigu nieko netrukdo jums tai padaryti – reiškia vieta tinkama. Labai gerai jeigu šalia tos vietos bus siena be jokių nuotraukų, paveikslų ir kitų dekoracijų. Ji taps puikiu pagalbininku atliekant kai kuriuos pratimus.

Kilimėlis

Atliekant pratimus su jogos kilimėliu, apsaugosite raumenis ir sąnarius. Jogos kilimėliai pakankamai minkšti, kad apsaugoti jus nuo kieto grindų paviršiaus net ir tuo atveju, jeigu darysite kardio pratimus. Tokį kilimėlį galima įsigyti daugumoje internetinių parduotuvių. Tik pasirinkite tinkamą dydį.

Svarmenys

Pats geriausias pagalbininkas, kai treniruojatės ne sporto salėje – tai jūsų paties kūno masė.Tačiau tam, kad treniruotės duotų daugiau efekto, naudokite 2-3 kilogramų svarmenis.

Šokdynė

Šis nuo vaikystės gerai pažįstamas daiktas iš esmės yra viskas ko reikia kardio treniruotėms. Čia rasite 50 pratimų su šokdynę pavyzdžius.

Guminės tampyklės

Pratimai su guminėmis tampyklėmis leidžia treniruoti įvairias raumenų grupes. Kainoja jos nedaug, todėl siūlau iškart įsigyti įvairaus ilgio tampyklių komplektą.

Sėkmingų treniruočių!

Rašyti komentarą