Kaip užmigti per 1 minutę arba 4-7-8 metodas

Kaip užmigti per 1 minutę arba 4-7-8 metodas

Daug žmonių kenčia nuo to, kad naktį ilgai negali užmigti. Dėl šios priežasties jiems būna sunku keltis iš ryto, o dieną jie labai greitai pavargsta. Šiandien papasakosiu apie vieną kvėpavimo pratimą, kuris padės užmigti per 1 minutę.

4-7-8 metodas

Pratimas labai lengvas. Štai ką reikia daryti:

  1. Ramiai įkvėpkite per nosį. Skirkite tam 4 sekundes.
  2. Sulaikykite kvėpavimą 7 sekundėm.
  3. Po to neskubėdami iškvėpkite per burną. Tai turi užimti apie 8 sekundes.

Kaip matote, viskas labai paprasta. Šis kvėpavimo pratimas mažina širdies ritmą ir padeda nusiraminti. Tam užteks pakartoti pratimą vos porą kartų. Nors ir skamba keistai, tačiau šis metodas veikia.

Kaip veikia 4-7-8 metodas?

Kai jaučiate stresą ar nerimą, adrenalino kiekis kraujyje padidėja, o kvėpavimas tampa greitu ir paviršutinišku. 4-7-8 metodas veikia kaip raminamieji. Kvėpavimo sulaikymas su lėtu iškvėpimu neišvengiamai mažina širdies ritmą. Tai fiziologija.

Be to, ši praktika nuramina ne tik širdį, bet ir protą, nes jums visą laiką reikia skaičiuoti. Galite to iš karto ir nepastebėti, tačiau šis metodas nuramina jūsų nervus, pamažu dingsta nerimas. Kaip rezultatas, jūsų kūnas atsipalaiduoja. Pagal greitį ir efektą tai labai panašu į anesteziją. Metodo efektyvumą jums patvirtins bet kuris neurologas.

Šį metodą tyrinėjo medicinos daktaras iš Harvardo Andrew Weil. Jis sužinojo kad 4-7-8 metodas jau porą šimtų metų žinomas Indijos jogams. Jie naudoja šį metodą meditacijos metu relaksacijai.

Šis metodas padės jums žymiai greičiau užmigti ir gali būti naudojamas įvairiose situacijose. Pavyzdžiui, atsikėlus naktį ar kai įvairios mintys trukdo užmigti.

Rašyti komentarą