Treniruotės ant sofos priešais televizorių

Treniruotės ant sofos priešais televizorių

Kiekvieną dieną tūkstančiai žmonių grįžta po darbo namo, atsisėda priešais televizorių ir žiūri įvairias programas, serialus bei filmus. O laiko apsilankymui sporto salėje, kaip taisyklė, jiems nelieka. Šiame straipsnyje parodysiu, kad galima lengvai derinti mėgstamų serialų žiūrėjimą bei treniruotes ir tam visiškai nereikės papildomo laiko.

Žmogus gali sugalvoti tūkstančius pasiteisinimų, kodėl jis nesportuoja. Dažniausiai minimos tokios priežastys kaip vietos ir įrangos neturėjimas, pratimų nežinojimas bei, pasiteisinimų karalius, laiko neturėjimas. Tačiau visos šios priežastys yra nereikšmingos ir už jų slepiasi noro ir valios trūkumas. Šiandien įrodysiu jums, kad esant norui treniruotis galima ir ant sofos, kol žiūrite televizorių.

Dešimties minučių treniruotė priešais televizorių

Šiai treniruotei jums bus reikalinga tik sofa ir pora pagalvių. Treniruotė užims vos 10 minučių ir suteiks neblogą apkrovimą visam kūnui.

 

6 pratimai pilvo presui ant sofos

Daug žmonių svajoje apie gražų pilvo presą, kuriuo galima bus pasigirti paplūdimyje arba sporto salėje. Šis šešių pratimų kompleksas padės išpildyti šią svajonę. Jums užteks vos 5 minučių treniruočių kiekvieną dieną.

 

Treniruotė ant sofos visam kūnui

Dar vienas treniruočių kompleksas, kurį galima atlikti nepakeliant užpakaliuko nuo sofos. Kompleksą sudaro gerai pažįstami pratimai kojoms, rankoms ir korpusui. Pratimus galite daryti žiūrėdami savo mėgstamiausius serialus.

 

Trumpas pratimų kompleksas reklamos pertraukėliai

Šiame vaizdo įraše susipažinsite su pratimų kompleksų, kurį galėsite greitai atlikti, kol televizoriuje rodo reklamą.

 

Dar keli pratimai merginoms ant sofos

Šiam treniruočių kompleksui atlikti jums bus reikalinga ne tik sofa, bet ir pora nedidelių rankšluosčių. Kompleksas puikiai tiks toms merginoms, kurios nori patobulinti savo figūrą.

 

Pratimų kompleksas ant sofos tikriems vyrams

Intensyvi treniruotė ant sofos su hanteliais tikriems vyrams, kurie dėl kažkokių priežasčių praleido treniruotė sporto salėje, bet nenori prarasti formos.

 

Dar viena treniruotė ant sofos priešais televizorių

Dar viena treniruotė ant sofos priešais televizorių

Ši treniruotė padės jums sustiprinti pilvo presą, tricepsus bei priekines šlaunų dalis (kvadricepsus). Kiekvieną pratimą reikia atlikti po 10 kartų. Šiuos pratimus galėsite atlikti sėdint ant sofos priešais televizorių, kol jame rodoma reklama.

Rašyti komentarą