Vaisiai ir uogos, kurie apsaugos tave nuo gripo

Vaisia ir uogos, kurie apsaugos tave nuo gripo

Vaisiai, uogos ir daržovės – pagrindiniai vitaminų šaltiniai, be kurių neįmanomas naujų imuninių ląstelių susikūrimas. Jei nepaisant visų kalbų apie jų naudą tavo organizmui, tu vistiek nevalgai juos po kelis kartus per dieną, pateiksiu dar vieną priežastį pradėti tai daryti. Šiuo metu tavo organizmas yra labai pažeidžiamas, o žemiau išvardinti vaisiai ir uogos apsaugos tave nuo gripo ir kitų ligų.

Obuoliai

Obuoliai

Tai pats populiariausias antioksidantų šaltinis žmonių racione. Efektas žmogaus organizmui nuo vieno obuolio yra toks pat kaip ir nuo 1500 mg vitamino C. Taip pat, obuoliuose yra daug flavonoidų, kurie padeda išvengti vėžio ir širdies ligų.

Papajos

Papajos

Papajos tiesiog išspirs peršalimą iš tavo organizmo, nes jose yra 250% rekomenduojamos dieninės normos vitamino C. O beta karotinas ir vitaminai C bei E – sušvelnins uždegimo procesus visame organizme.

Spanguolės

Spanguolės

Spanguolėse yra daugiau antioksidantų nei daugumoje kitų vaisių bei uogų. Be to, spanguolės – natūralūs probiotikai, kurie padidina naudingųjų bakterijų skrandyje kiekį ir apsaugo nuo apsinuodijimo maistu.

Greipfrutas

Greipfrutas

Be didelio kiekio vitamino C, greipfrutuose yra taip vadinami limonoidai, kurie mažina cholesterolio kiekį kraujyje. Raudoni greipfrutai turi daug likopeno, kuris apsaugo nuo vėžio.

Bananai

Bananai

Bananuose yra labai daug vitamino B6, kuris padeda kovoti su nuovargiu, depresija, stresu ir nemiga. Taip pat, bananuose yra daug magnio, stiprinančio kaulus, ir kalio, kuris saugo nuo širdies ligų ir hipertenzijos.

Rašyti komentarą