5 mitai apie pilvo presą

5 mitai apie pilvo presą

Pilvo preso raumenys yra vieni iš labiausiai vertinamų ir geidžiamiausių kūno raumenų. Sutikit, mažai kas svajoja turėti gražus bicepsus ar nugaros raumenis. Visi nori raumeningo pilvo preso.

Nepaisant tokio populiarumo, dauguma žmonių nieko nežino apie šių raumenų mechaniką, kuri, iš esmės, yra tokia pati kaip ir kitų raumenų. Daugelis tiki, kad turėti tobulą presą jiems padės įvairios technikos, tokios kaip “Presas per 15 minučių per dieną” arba daug kartų kartojami vienodi pratimai pilvo presui. Šiame straipsnyje papasakosiu jums apie šiuos ir kitus mitus apie pilvo presą.

Mitas Nr 1. Viršutinis ir apatinis presas

Pilvo presą sudaro 4 raumenys:

  • skersinis raumuo
  • 2 įstrižiniai raumenys
  • tiesusis raumuo

Tie geidžiami kubeliai – tai tiesusis raumuo, kuris dalina pilvo presą į 6 dalis. Nepaisant to, kad vizualiai šitie kubeliai yra atskirti vienas nuo kito, tai yra vienas raumuo. Todėl nėra didelės prasmės atskirai treniruoti viršutinį ar apatinį presą, kadangi kokius pratimus bedarytumėte, treniruosite visą raumenį.

Mitas Nr 2. Pilvo presas reikalingas tik dėl grožio

Pilvo preso raumenys atlieka labai svarbų vaidmenį žmogaus organizme. Presas palaiko vidaus organus, padeda tiesiai laikyti nugarą bei stabilizuoja kūną. Todėl net ir to atveju, jeigu jums nerūpi pilvo grožis, reikėtų skirti dėmesį pilvo raumenims, nes jų atliekamos funkcijos yra labai svarbios.

Mitas Nr 3. Pilvo presą galima užsiauginti per 15 minučių per dieną

Jūs tikrai tikite, kad viskas taip paprasta? Deja, visų kūno raumenų augimas susijęs tarpusavyje, todėl užauginti tik vieną raumenį neišeis. Įvairiais pratimais tam raumeniui galima suteikti tonusą, tačiau tikėtis įspūdingų rezultatų skiriant treniruotėms 15 minučių per dieną neverta.

Mitas Nr 4. Pilvo presas atsiras, jeigu daug kartų kartoti pratimą

Kažkuria prasme, tai nevisai mitas, tačiau viskas priklauso nuo žmogaus fiziologijos. Jeigu jūs stambaus sudėjimo, galite iš karto skaityti sekantį mitą. Jeigu esate lieso sudėjimo, o pilvo preso raumenų vistiek nesimato, jums gali padėti pratimai pilvo presui su papildomų svorių.

Mitas Nr 5. Pilvo presas atsiras iškart, kai pradėsite jį treniruoti

Tai yra vienas iš didžiausių mitų apie pilvo presą. Įsivaizduokite čiužinį. O ant čiužinio – antklodę. Kokio dydžio bebūtų tas čiužinys, po antklode jo vistiek nepamatysite. Mūsų atveju čiužinys – tai pilvo presas, o antklodė – riebalai. Kol nesumažinsite pilvo riebalų kiekį iki minimumo, jokie pratimai nepadės jums turėti gražų ir raumeningą pilvo presą. Todėl iš pradžių reikia pagalvoti apie svorio metimą, o tik tada mąstyti apie raumeningą pilvo presą.

Rašyti komentarą