69 pratimai su svarmenimis, kurie padarys tavo kūną tobulu

69 pratimai su svarmenimis, kurie padarys tavo kūną tobulu

Paskutiniu metu labai išpopuliarėjo pratimai su savo svoriu, nes jie yra prieinami, universalūs ir pakankamai efektyvūs. Tačiau jeigu norite ne tik palaikyt savo kūno formą, o greitai padidinti raumenų masę – jums reikia atkreipti dėmesį į pratimus su svarmenimis. Tai puikus būdas priversti dirbti kiekvieną jūsų kūno raumenį, reikia tik išrinkti tinkamą pratimą.

Šiame vaizdo įraše parodyti net 69 pratimai su svarmenimis:

 

Tik būtinai atkreipk dėmesį į pratimų atlikimo techniką, nes kitaip gali nepavykti išvengti traumų. Ir nereikia stengtis atlikti visus pratimus per vieną dieną. Išrink porą pratimų iš vaizdo įrašo ir pridėk juos prie savo įprastos treniruotės.

Greičiausiai nori paklausti, kuo pratimai su svarmenimis yra geresni už kitas fizinio aktyvumo formas? Šių pratimų šalininkai išskiria šiuos privalumus:

  • Pratimai su svarmenimis padeda sudeginti daugiau kalorijų;
  • Pratimus galima atlikti namuose, todėl nereikės gaišti laiko ir pinigų sporto salėms;
  • Šie pratimai padeda sustiprinti visus kūno raumenys, todėl išvengsi problemų su stuburu ir nugaros skausmais;
  • Tai puikus būdas paįvairinti treniruotes bei išvengti monotoniškumo.

Todėl labai patariu atkreipti dėmesį į šiuos pratimus ir įtraukti juos į treniruočių planą.

One Response

  1. Ramūnas lapkričio 18, 2014

Rašyti komentarą