Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės

Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės

Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės – tai toks treniruočių tipas, kai užsiėmimų metu dideli fiziniai krūviai keičiami poilsiu. Intervalinės treniruotės užkariavo populiarumą, nes tai yra vienas iš greičiausių ir populiariausių būdų pasiekti norimo rezultato. Šiandien papasakosiu apie tai, kokie yra pagrindiniai tokių treniruočių privalumai.

1. Efektyvumas

Aukšto intensyvumo intervalinių treniruočių efektyvumas daro juos idealiais, norint pasiekti reikiamo tikslo. Ypač jų efektyvumas pastebimas tada, kai paprastoms treniruotėms nėra pakankamai laiko. Galite treniruotis per pietų pertrauką arba skirti tam šiek tiek laiko vakare, o rezultatai bus puikūs. Įvairūs tyrimai parodė, kad 15 minučių intervalinių treniruočių per dieną tris kartus per savaitė duoda tokius pat rezultatus kaip ir valanda bėgimo takelyje.

2. Didelio kiekio riebalų sudeginimas

Intervalinių treniruočių metu jūs ne tik atsikratysite didelio kiekio riebalų, bet ir paversite savo organizmą riebalų deginimo krosnele. Po treniruotės pabaigos, jūsų organizmas ir toliau naikins kalorijas, ko negalima pasakyti apie įprastas treniruotes.

3. Sveika širdis

Dauguma žmonių per treniruotes labai retai pasiekia tuo momento, kai jau negali kvėpuoti, o širdis, atrodo, tuoj iššoks iš krutinės. Tačiau būtent tokie momentai padidina ištvermę, pagerina širdies bei kraujagyslių darbą. Šis tyrimas įrodė, kad aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės padėjo dviratininkams dvigubai pagerinti savo rezultatus.

4. Nereikalauja papildomos įrangos

Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės nereikalauja jokios papildomos įrangos, nes tai ne nauja sporto rūšis, o tik naujas būdas daryti įprastus pratimus. Nesvarbu, koks sportas jums patinka – bėgimas, važinėjimas dviračiais, fitnesas ar treniruotės sporto salėje. Kiekvieną iš jų galima pritaikyti aukšto intensyvumo intervalinių treniruočių sistemai.

5. Atsikratome antsvorio, o ne raumenų

Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės

Visi, kas bent kartą laikėsi dietos – žino, kaip sunku atsikratyti antsvorio ir neprarasti raumenų masės. Tuo metu, kai kardio treniruotės sukelia raumenų masės mažėjimą, jėgos ir intervalinių treniruočių derinimas leidžia išsaugoti raumenų masę bei padeda atsikratyti viršsvorio.

6. Pagerina metabolizmą

Kartu su riebalų atsikratimu intervalinės treniruotės stimuliuoja augimo hormono gamybą organizme net ir praėjus 24 valandoms po treniruotės. Tai gera naujiena, nes augimo hormonas ne tik atsako už kalorijų deginimą, bet ir slopina senėjimo procesą.

7. Treniruokitės kur norite

Tam, kad treniruotis pagal aukšto intensyvumo intervalinių treniruočių sistemą – nereikia eiti į stadioną ar į sporto salę. Koncepcija labai paprasta: įdėkite kuo daugiau pastangų, o po to skirkite laiką atsipalaidavimui ir kartokite šiuos ciklus. Intervalines treniruotes galite atlikti bet kuriuo jums patogiu laiku ir bet kurioje vietoje.

8. Iššūkis

Tai ne tokios treniruotės, kurias galite daryti plepėdami su draugais telefonu ar skaitydami žurnalą. Jau pats jų pavadinimas nuteikia tam, kad jums teks dirbti visu pajėgumu. Jūs galite jausti skausmą, jums gali būti velniškai sunku, bet jums tikrai nebus nuobodu. Tai tikras iššūkis!

 

Rašyti komentarą