Kaip taisyklinga laikysena gali pakeisti jūsų figūrą

Kaip taisyklinga laikysena gali pakeisti jūsų figūrą

Nuo to, kokia yra jūsų laikysena, priklauso žymiai daugiau negu gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Būtent nuo laikysenos priklauso tai, kaip atrodo jūsų figūra. Tačiau labai daug žmonių daro vieną ir tą pačią klaidą: jie per stipriai įlenkia nugarą, dėl ko pilvas išsipučia ir tampa vizualiai didesniu. Šiame straipsnyje papasakosiu kodėl taip atsitinka ir kaip to išvengti.

Neseniai Reddit svetainėje radau vieno vaikino straipsnį, kuriame jis klausia, ką jis daro neteisingai. Jis reguliariai treniruojasi, teisingai maitinasi, tačiau susidaro įspūdis, kad pilvas tik auga, o nugara silpsta. Jis aprašė savo dietą, treniruočių programą ir parametrus, o taip pat, parodė porą savo nuotraukų. Pažiūrėkite:

Įtempus pilvą net galima pamatyti presą, tačiau neįmanoma visą dieną vaikščioti su įtemptu pilvu. Bėda tame, kad atpalaidavus pilvą, jis išsipučia. Priežastis tapo aiški kai vaikinas parodė savo nuotraukas iš šono:

Dėl to, kad nugaros, preso ir užpakalio raumenys išvystyti neproporcionaliai, atsiranda didelis įlinkis. Anglų kalboje yra net specialus terminas, aprašantis tokią laikyseną – “nėščios moters poza”.

Šią problemą turi daug žmonių. Atsistokite prie veidrodžio ir pažvelkite į nugaros įlinkį ir į pilvą. Jeigu įlinkis per didelis, o pilvas per daug išpustas – jūs irgi turite šią problemą. Tik nebijokite, išspręsti ją nėra labai sunku:

  1. Svarbiausiai – išmokti teisingai vaikščioti ir stovėti. Treniruokitės prieš veidrodį: pečiai turi būti šiek tiek atitraukti atgal, galva žiūri į priekį, nugara sudaro tiesią liniją.
  2. Darykite pratimus pilvo presui, ypač plank pratimus. Tai sustiprins pilvo raumenis.
  3. Darykite įtūpstus. Jie puikiai ištempia ir apkrauna kvadricepsus ir klubus.
  4. Darykite dubens pakėlimus gulint, kad sustiprinti juosmenį.
  5. Būtinai darykite juosmens tempimus. Tam puikiai tinka katės ir kupranugario pozos iš jogos.

Tokius pat patarimus šiam vaikinui davė ir kiti Reddit vartotojai, kas tik patvirtina jų aktualumą. Turėti taisyklingą laikyseną galima skiriant treniruotėms vos dešimt minučių per dieną, reikia tik šiek tiek pasistengti.

Rašyti komentarą