Vos vienas pratimas taisyklingai laikysenai

Vos vienas pratimas taisyklingai laikysenai

Šį paprastą ir efektyvų laikysenos korekcijos būdą sugalvojo japonų gydytojas Fukucudzi. Pratimas padės atsikratyti pilvuko ir netaisyklingos laikysenos, o jūsų talija taps plonesne.

Pratimas taisyklingai laikysenai

Pratimas taisyklingai laikysenai

Kaip atlikti pratimą?

  1. Iš rankšluosčio arba audinio padarykite ritinį. Jis turi būti 40 cm ilgio ir apie 10 cm storio.
  2. Atsisėskite ant tvirto ir lygaus paviršiaus, pavyzdžiui, ant kilimėlio fitnesui arba masažo stalo. Ten pat padėkite ir ritinį.
  3. Atsigulkite ant ritinio taip, kad jis būtų po juosmeniu – lygiai su bamba. Tai labai svarbus momentas.
  4. Šiek tiek išskirkite kojas ir suglauskite pėdas. Dideli pirštai turi liesti vienas kitą, o kulnai turi būti apie 25 cm atstumu vienas nuo kito.
  5. Tiesios rankos turi būti už galvos. Pasukite delnus žemyn taip, kad mažieji pirštai liestu vienas kitą. Atidžiai stebėkite, kad pratimo metu dideli kojų pirštai ir mažieji rankų pirštai liestų vieni kitus.
  6. Tokioje padėtyje reikia pragulėti nemažiau 5 minučių.
  7. Pabaigti pratimą reikia labai atsargiai, be staigių judesių.

Jeigu iš karto jums sunku ištverti 5 minutes, galite pradėti ir nuo 1 minutės, kiekvieną dieną didindami šį laiką. Jeigu viską darysite teisingai, rezultatą pamatysite jau po mėnesio.

Dar vienas pratimas taisyklingai laikysenai

Dar vienas pratimas taisyklingai laikysenai

Atsigulkite ant pilvo taip, kad kakta liestų fitneso kilimėlį. Ištieskite rankas palei kūną, o delnus prispauskite prie klubų. Rankos turi būti tiesios alkūnėse, kojos kartu, kojų pirštai šiek tiek atitraukti.

Iškvėpkite. Vienas po kito pakelkite galvą, krūtinę ir viršutinę pilvo dalį nuo grindų. Rankos ir kojos turi išlikti pirminėje padėtyje.

Įkvėpkite. Lėtai grąžinkite kūną ir galvą į pirminę padėtį. Pakartokite šį pratimą 10 kartų.

Atliekant šį pratimą taisyklingai laikysenai vos 3 kartus per savaitę, jūs sustiprinsite stuburo, pilvo ir užpakaliuko raumenis. Tai teigiamai paveiks jūsų vidinių organų darbą ir jūs jausitės žymiai geriau.

Taip pat, siūlau pažiūrėti video instrukciją, kurioje paaiškinama kaip daryti šį pratimą taisyklingai laikysenai:

Drąsiai rinkitės bet kokį iš šių dviejų pratimų. Jie ne tik pakoreguos jūsų laikyseną, bet ir padės atsikratyti pilvuko.

Rašyti komentarą