Plank pratimai kūno ir preso stiprinimui

Plank pratimai kūno ir preso stiprinimui

Mano mėgstamiausi pratimai pilvo presui – plank pratimai. Ypač tie, kurie duoda apkrovimą korpusui ir visam kūnui. Todėl nusprendžiau padaryt nedidelį video rinkinį su plank pratimais, kurie tinka tiek vyrams, tiek ir moterims.

Kai kurie plank pratimai jau gali būti pažįstami tiems, kas užsiiminėja pilatesu ar fitnesu. Nuo standartinių atsilenkimų šie pratimai skiriasi tuo, kad jums teks įtempti ne tik presą, bet ir visą kūną. Kitu atveju jūs tiesiog neišlaikysite pusiausviros ir pargriūsite ant nugaros.

Plank pratimas – tai universalus pratimas, kuris privečia dirbti šiuos raumenis:

  • tiesusis pilvo raumuo;
  • įstrižinis išorinis pilvo raumuo;
  • įstrižinis vidinis pilvo raumuo;
  • skersinis pilvo raumuo;
  • kojų raumenys;
  • nugaros raumenys;
  • užpakalio raumenys.

Dar vienas plank pratimų pliusas – jas galima daryti beveik bet kur ir tam nereikia jokios papildomos įrangos. O apkrovą galima padidinti tiesiog prailginus pratimo darymo laiką.

Šis video tiks naujokams, nes plank pratimai jame nėra labai sunkūs:

Šį pratimą galima daryt ir su ištiestomis rankomis, bet tai šiek tiek apsunkins užduoti.

Kitas video skirtas vyrams. Jame surinkti apie 20 plank pratimų. Kai kuriems pratimams atlikti reikalingi papildomi prietaisai, tačiau, mano manymu, tų, kurie atliekami be jų – visiškai pakaks:

 

Na o trečiame video surinkta 100 būdų atlikti plank pratimą. Galite bandyti net it tuo atveju, jeigu šalia nėra katino 🙂

 

Plank pratimai – kompleksas visiems kūno raumenims

Visi šitie plank pratimai yra labai paprasti ir nereikalauja jokio papildomo paaiškinimo, tačiau porą dalykų visgi paminėsiu.

Kiek laiko reikia skirti kiekvienam pratimui?

Tiek, kiek jūs norite. Dar vienas plank pratimų pliusas, kad net per trumpą laiką jie jie puikiai apkrauna visus raumenis. Be abejo, kuo ilgiau darysite kiekvieną pratimą, tuo daugiau apkrausite raumenis, todėl viskas priklauso tik nuo jūsų noro ir savijautos.

Kiek kartų reikia pakartoti pratimų kompleksą?

Pradėkite nuo vieno karto, o vėliau galėsite pakartoti visus pratimus du ar tris kartus.

Kas, jeigu negaliu atlikti vieno pratimo?

Taip dažnai atsitinka naujokams, kuriems būna sunku išlaikyti pusiausvirą. Tiesiog praleiskite tokį pratimą ir pereikite prie sekančio. Su laiku sugebėsite padaryti visus pratimus be išimčių.

Ar galimo keisti pratimus vietomis?

To daryti nepatarčiau. Pratimai būna parinkti nuo lengvesnio iki sunkesnio, todėl eiliškumo pakeitimai tik sudarys jums papildomų nepatogumų.

Kaip dažnai reikia daryti pratimus?

Nors šie pratimai ir treniruoja daug kūno raumenų, tačiau ne visus. Todėl plank pratimų kompleksą geriau derinti su pagrindinėmis treniruotėmis.

Rašyti komentarą