Kiaušinių dieta Maggie – atsikratyk 10 kg per 2 savaites

Kiaušinių dieta Maggie - atsikratyk 10 kg per 2 savaites

Vis dažniau įvairiose svetainėse ir forumuose apie lieknėjimą aptarinėjama kiaušinių dieta. Ši dieta buvo sukurta garsioje Mayo klinikoje, pagal Didžiosios Britanijos ministrės pirmininkės Margaret Thatcher užsakymą, todėl dažnai vadinama jos vardu – Maggie dieta.

Kaip nesunku atspėti, didelį dalį šios dietos raciono sudaro kiaušiniai, tačiau į jį įeina ir kiti produktai. Tai baltymų dieta su ekstremaliai mažu kiekiu angliavandenių. Jos esmė – tokių maisto produktų derinimas, kurie aktyvuoja organizme chemines reakcijas, padedančias deginti riebalus ir išvedančias toksinus. Jokio kalorijų skaičiavimo, bet reikia griežtai laikytis tam tikrų taisyklių:

  • negalima keisti vietomis pietus ir vakarienę;
  • negalima keisti produktus į kitus, bet galima išimti iš raciono nepatinkančius produktus;
  • draudžiama vartoti cukrų, sviestą ir majonezą;
  • draudžiama vartoti alkoholį;
  • reikia gerti kuo daugiau vandens;
  • negalima daryti pertraukų. Jeigu padarėte bent vieną, tęsti dietos nėra jokios prasmės, teks viską pradėti iš naujo.

Rekomenduojama laikytis kiaušinių dietos ne daugiau kaip kartą per metus. Optimalus laikotarpis – vienas mėnesis. Per 4 savaites galima numesti nuo 10 iki 20 kilogramų (priklauso nuo jūsų pradinio svorio). Tačiau reikia suprasti: toks staigus svorio metimas gali sukelti rimtų sveikatos sutrikimų. Be to, jeigu nustoti laikytis dietos jai nepasibaigus – visi numesti kilogramai būtinai ir labai greitai sugrįš.

Kiaušinių dieta – meniu savaitei

Kiaušinių dieta - meniu savaitei

Kiaušinių dieta – meniu savaitei

Pirma diena:

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, greipfrutas;
  • Pietūs: bet koks kiekis vienos rūšies vaisių (obuoliai, apelsinai, arbūzas, abrikosai, kriaušės, kiviai, melionai);
  • Vakarienė: neriebi virta mėsa (tik ne aviena).

Antra diena:

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, greipfrutas;
  • Pietūs: virta vištiena;
  • Vakarienė: 2 virti kiaušiniai, greipfrutas, šviežios daržovės, 1 riekelė skrudintos duonos.

Trečia diena:

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, greipfrutas;
  • Pietūs: 1 riekelė skrudintos duonos, neriebus sūris, pomidorai;
  • Vakarienė: neriebi virta mėsa (tik ne aviena).

Ketvirta diena:

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, greipfrutas;
  • Pietūs: bet koks kiekis vienos rūšies vaisių (obuoliai, apelsinai, arbūzas, abrikosai, kriaušės, kiviai, melionai);
  • Vakarienė: šviežios daržovės, neriebi virta mėsa (tik ne aviena).

Penkta diena:

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, greipfrutas;
  • Pietūs: 2 virti kiaušiniai, ant garų virtos daržovės;
  • Vakarienė: 1 greipfrutas, daržovių salotos, gabaliukas virtos arba keptos žuvies.

Šešta diena:

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, greipfrutas;
  • Pietūs: bet koks kiekis vienos rūšies vaisių (obuoliai, apelsinai, arbūzas, abrikosai, kriaušės, kiviai, melionai);
  • Vakarienė: šviežios daržovės, neriebi virta mėsa (tik ne aviena).

Septinta diena:

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, greipfrutas;
  • Pietūs: virta vištiena, pomidorai, greipfrutas;
  • Vakarienė: ant garų virtos daržovės.

Dietologo komentaras

Maggie dieta - dietologo komentaras

Maggie dieta – dietologo komentaras

Kiaušinių dieta, kaip ir bet kokia kita baltymų dieta (Dukano, Okinavos ir t.t.), turi savo pliusų ir minusų. Apribojimai: negalima valgyti jokių saldumynų, riebaus maisto, beveik jokių kruopų, bulvių, bananų, mangų, vynuogių ir kai kurių džiovintų vaisių.

Šios dietos pagrindą sudaro dienos eigoje suvartojamų kalorijų mažinimas ir angliavandenių apribojimas. Racione visiškai nėra sudėtingųjų angliavandenių. Kiaušinių dieta yra labai veiksminga, tačiau jos reikia griežtai laikytis, o po jos – maitintis sveikai.

Pliusas yra tame, kad Maggie dieta yra ilgalaikė, todėl organizmas spėja priprasti prie paprasto maisto ir nedidelio jo kiekio.

Minusai: gali atsirasti silpnumas ir mieguistumas, alkio jausmas. Sotumą suteikia riebalai ir angliavandeniai, o dietos pagrindą sudaro baltymai. Ji netinka žmonėms, dirbantiems sunkų fizinį darbą, nėščioms moterims, vaikams ir turintiems problemų su skrandžių arba virškinimu.

Taip pat norime priminti: gražios figūros ir geros savijautos paslaptis – ne dietos, o sveika mityba ir fiziniai pratimai. Užsukite į mūsų Facebook puslapį, kuriame nuolat dalinamės įvairiais pratimais ir treniruotėmis.

Rašyti komentarą